מבוא למתמטיקה קיץ תשפ"א חיפה
הקניית מושג יסוד, ידע וכלים מתמטיים לפתרון סוגיות בכלכלה ומנהל עסקים.
מאקרו כלכלה קיץ תשפ"א חיפה
הקורס כלכלה מאקרו מהווה את הנדבך השני (לאחר מיקרו) של מבוא לתורת הכלכלה.
הקורס עוסק בתופעות כלכליות ברמת הכלל משקית, במישור הדיון בו המשק נתפס כחטיבה אחת. הקורס נותן הסבר להתרחשויות במשק ומציג כלים בידי מקבלי ההחלטות, הממשלה ובנק ישראל, הנועדים להחזיר את המשק לתוואי הראוי.
א. הכרת הפעילות הכלכלית המשקית.
ב. הכרת המונחים הכלכליים המתארים את הפעילות המשקית.
ג. שליטה במודלים הבסיסיים המסבירים את ההתנהגות המשקית.
ד. הכרת דרכי המדיניות הכלכלית, פיסקאלית ומוניטארית והשפעתן על הכלכלה.
בהצלחה!
מיקרו כלכלה קיץ תשפ"א חיפה
מטרת הקורס היא לספק כלים מיקרו כלכליים ישומיים בעלי חשיבות לדרך המחשבה ולאופן קבלת ההחלטות. הקנייה של יסודות תורת המיקרו-כלכלה במטרה לאפשר ללמוד בתום הקורס לנתח את ההתנהגות של יחידות כלכליות - משק הבית, העסק, הענף - ולחזות את ההשפעה של שינויים בסביבה הכלכלית על התנהגות זו.
הנושאים המרכזיים שיילמדו: עקומת התמורה, תנאים למסחר בינלאומי, פונקציית הייצור וקביעת מחירי גורמי הייצור, שיקולי היצרן למקסום רווח, היצע, ביקוש גמישויות, שווי משקל בשוק המוצרים ושינויים בו.
בהצלחה!
מבוא להתנהגות ארגונית קיץ תשפ"א חיפה
1. להציג בפני הסטודנטים מושגי יסוד בתחום התנהגות ארגונית, משלוש רמות הניהול: הפרט, הקבוצה והארגון.
2. לחשוף את הסטודנטים לתיאוריות מרכזיות העוסקות בפרט (מניעים, עמדות), תוך הכרה במורכבות התנהגותו במצבים שונים ובהשלכות הניהוליות של התנהגות זו בארגונים
3. להציג את ההבדלים בין קבוצה לצוות ולדון בגורמים לאפקטיביות
4. להציג את ההבדלים בין ניהול למנהיגות ולדון בהתפתחות תיאוריות במנהיגות
5. להציג מונחים מרכזיים בתיאוריה ארגונית
6. לחשוף את הסטודנטים לסוגיות מרכזיות בתרבות ארגונית
תמצית הקורס:
הקורס עוסק בשלוש רמות הניהול: הפרט, הקבוצה, והמערכת הארגונית. ברמת הפרט נדון באופן בו אישיות הפרט, מערכת מניעיו, עמדותיו ויחסיו עם הזולת משפיעים על תפקודו בארגון. נסקור תיאוריות קלאסיות בנושא המוטיבציה ונדון ביישומן בארגונים. נלמד על גיבוש עמדות כלפי העבודה והארגון- הגורמים לסיפוק בעבודה, למחויבות ארגונית ולהתנהגות אזרחית בארגון. ברמת הקבוצה נלמד על התפתחות קבוצות וניהול אפקטיבי של קבוצות וצוותים. נציג את התפתחות הגישות בחקר המנהיגות ונדון בהבדלים בין מנהל למנהיג.ברמת הארגון נלמד מונחי יסוד בתיאוריה ארגונית ועל תרבות ארגונית ככלי ניהולי
בהצלחה!
מבוא לשיווק קיץ תשפ"א חיפה (821333335)
קורס מבוא לשיווק עוסק במגוון הפעילויות השיווקיות הנפוצות בחברה המודרנית של המאה ה 21 ופותח צוהר לעולם השיווק המודרני.
הכרות עם מושגי יסוד בעולם השיווק.
ניתוח מהות ותפקידי השיווק בארגונים ובחברות.
יצירת "ארגז כלים" תיאורטיים לניתוח מצבים שיווקיים נפוצים.
הבנת כלים תיאורטיים ומודלים שיווקיים לפתרון בעיות שיווקיות מעשיות.
בהצלחה!